cloud1
cloud2

NESS Veri Merkezi olarak entegratör geçmişimiz ile birlikte tecrübeli danışman ve mühendis kadromuz sayesinde sistemlerini Veri Merkezimizde barındıran müşterilerimize teknik destek ve bakım hizmetlerini verebilmekteyiz. Müşterilerimiz, işlettikleri sistemleri gerek insan kaynağı yetersizliği gerekse bilgi ve tecrübe eksikliği sebebi ile teknik destek ve bakım konusunda bizlerden destek alabilirler. Güçlü Yardım Masamız ile bizlere 7/24 ulaşarak istek ve problemlerini iletebilir, beklentileri doğrultusunda hızlı şekilde destek alabilirler.

+PLUS olarak isimlendirdiğimiz hizmetimizin merkezinde “İZLEME HİZMETİ” bulunmaktadır. Özellikleri yüksek ve nitelikli bir platform ile bu servisin en önemli bileşenini oluşturur. Sistemler oluşacak problem öncesinde bazı uyarıları yaparlar. Bu uyarıları takip ederek bir çok hatanın yada kesintinin önüne geçmemizi, doğru zamanda doğru aksiyonu almamızı sağlayacaktır.

+PLUS Hizmetinin ikinci önemli bileşeni “İŞLETİM HİZMETİ”dir. Doğru şekilde işletilen sistemler yüksek hizmet kalitesi ile birlikte optimal performans değerleri ile çalışır. İşletim Hizmeti müşterilerimizin beklentileri doğrultusunda çalışma saatleri (5/8) içerisinde yapılandırılabilir.

Yönetilen sistemlerde oluşabilecek problemler için “DESTEK HİZMETİ” müşterilerimizin başvurduğu en hızlı yol olabilir. Müşterilerimiz, Veri Merkezimizde sistemlerine sadece kendileri erişebilmektedir. Kendi sistemlerini kendileri yönetir ve destek verirler. Sürekli çalışması gereken sistemler/servisler söz konusu olduğunda Seviye 2 olarak NESS Veri Merkezi müşterilerine hassasiyetleri çerçevesinde çalışma saatleri (5/8) içerisinde yada 7/24 olarak Destek Hizmeti sağlayabilir. Bir saate kadar müdahale süresi ile hızlı sonuç alınması hedeflenir.

Hizmet Modelleri